fredag 20 mars 2009

Skid Row - Psycho love

Det är tidig förmiddag, klockan är snart elva. Jag ska alldeles strax göra mig iordning! Klockan halv tre så ska jag med en buss till Högsjö. Tyvärr så är det byte i Vingåker och jag hatar att byta sådär. Men jag överlever! Har åkt på en mild förkylning. Näsan är täppt och halsen värker lite. Får ta och köpa halstabletter innan jag åker till älskling. Ikväll så ska han nog festa tillsammans med sina vänner, men jag ska vara hemma hos honom iallafall. Jag kan alltid kolla på tv och umgås med hans syster om hon nu är hemma. Nu har jag varit hemma hela veckan men jag känner för att åka iväg lite och umgås med D. Nu när han inte längre går i skolan så kommer vi inte ses så speciellt ofta. Men jag ska iallafall investera i ett busskort som går runt hela länet. Så att jag kan ta mig till D även fast jag inte har pengar. Tycker inte om att snylta på mina föräldrar! Tro det eller ej. Fick godis utav morsan förut som jag ska dela med mig till D ikväll. Jag vet inte om han stannar hemma med mig eller åker iväg och partajar. Det återstår att se. Snart så ska jag tvätta mitt hår och måla mina naglar svarta. Men vad fan ska man ha på sig? Beslutsångest kallas det ..

Inga kommentarer: