tisdag 3 november 2009

Long time ago.

Herrebulle vad längesedan det var jag bloggade! Fan, jag har inte bloggat sedan i torsdags. Jag suger verkligen på att hålla igång. Hur som helst så har jag varit här i Eskilstuna sedan i torsdags och jag åker hem på torsdag så vistelsen blir en vecka lång. Det har varit riktigt mysigt. Igår så gick jag på stan tillsammans med grabben. Vi handlade lite presenter till våra pappor eftersom att det är Fars dag på söndag. Hittade även två tröjor för 30 spänn styck på Cubus. Grabben hittade också lite kläder och det gillas ju.

Reserverade biljetter till mig och Josefin för den tjugonde. Då är det premiär för New moon och vi måste bara se den, så är det bara! Det ska bli riktigt kul att gå på den tillsammans med henne. Hon är ju en sådan fantastisk person som man inte kan låta bli att tycka om. Vi ska gå på fest tillsammans nu i helgen och det kommer bli bli kul! På söndag kommer storebror med lilla Ebba och Cia. Det ska bli kul att få träffa den lilla plutten som bara växer och växer för varje gång jag ser henne. Jag ska försöka bli världens bästa faster till henne och jag hoppas att hon tycker om mig. Nu tror jag inte att hon kan urskilja mig med andra personer i hennes omgivning men jag hoppas att hon ser att det är jag.


Nu ikväll så ska vi bara se på tv, äta lite godis och sedan försöka sova hyfsat. Imorgon så ska jag gå på klädjakt! Eller, mössjakt rättare sagt. Jag köpte en nu i höstas men den värmer nästan lika mycket som en plastpåse med hål i. Jag köpte den mest för att den var jävligt söt. My bad, jag vet! Men ibland så kan jag bara inte låta bli. Impulsköp är lite utav min grej och ibland får man sota för det också. Men nu ska jag försöka göra grabben sällskap utan att tråka ihjäl mig. Det finns inte så mycket att göra här nu, nämligen..

Inga kommentarer: