onsdag 4 november 2009

Det vankas snö.


Snart borde vi dra upp julprydnaderna och börja baka lussebullar och pepparkakor för nu jävlar snöar det ute! Det är riktigt mysigt. Grabben är som ett barn på julafton. Jag känner likadant. Vi har nyss käkat en sen lunch som bestod av korv med bröd. Det la sig fint i kistan. Snart ska vi gå och handla ordentlig mat. Jag ska även in på H&M och kika lite om jag hittar någonting fint. Imorgon så bär det av hem och det kommer kännas konstigt att inte vara här dygnet runt. Nästan lite tråkigt, faktiskt. Men jag åker nog hit nästa vecka igen. Jag ser mycket fram emot min helg! Först blir det Josefin och kalas, sedan blir det mys med lilla Ebba!
Nu ska jag försöka få ut D så att vi kan gå och handla. Jag vill hinna innan allt stänger. Kommer förmodligen skriva mer senare ikväll eller imorgon beroende på om jag har något kul att skriva. Det visar sig.

Inga kommentarer: