lördag 28 november 2009

So what if it hurts me?

Nu är det lördag och det märks att det är helg. Alla i familjen är hemma och gör sitt. Syster spelar Playstation, pappa glor på tv och morsan ska väl börja med maten. Hunden ligger och sover så allt är som det brukar. Jag känner mig riktigt trött och sliten idag. Skulle gärna gå och lägga mig nu och inte vakna förrens imorgonkväll. Grabben kommer hem imorgon eller på måndag. Jag kan inte göra annat än att längta tills jag får träffa honom igen. Det känns alltid så ensamt när han inte är i närheten. Trots att vi inte alltid umgås så käner jag att han är där. Det gör jag inte nu.. Jag vill att han ska komma hem bums!

Jag kom nyss hem ifrån en tripp till affären. Jag köpte julklapp till grabben och lite annat smått och gott. Mest coca cola och godis. Men sådant får man äta på lördagar. Nu ska jag väl lägga mig i sängen och invänta döden, eller något. Jag har så himla tråkigt. Försöker få tag på D också men det är inte det lättaste direkt. Nåväl, jag får prova igen.

Inga kommentarer: