onsdag 11 november 2009

Minishopping.

Nu har grabben åkt hem och jag sitter hemma helt ensam. Jag har musik som sällskap men det vore härligt att ha en varm famn runt sig också. Jag får träffa karln någon gång i helgen och det håller jag tummarna för att det håller. Saker och ting har en tendens att ständigt ändra sig i mitt liv så jag hoppas att det består. Vi släppte av grabben nere vid resecentrum och efter det så åkte vi till Kvarnen. Vi gick in på H&M, Lindex och Kappahl. Jag hittade en sovmask som jag ska testa. Grabben klagar alltid på att jag inte kan sova med tvn på så nu har jag skaffat en mask som jag ska ha för ögonen så jag slipper ljuset av tvn som blir mycket starkare när man ska sova, skumt nog.. Eller så är det bara jag som stör mig på allt. Förmodligen!

Jag skulle ha träffat Josefin ikväll men det blir så ont om tid så vi ska ses imorgon istället. Då ska vi knalla på stan och sen se extramaterial från Twilight. Det kommer bli toppenkul. Om femtio minuter så ska jag ner till stan och göra mig av med lite kläder. Det ska bli skönt att få lite sålt. Det tar bara plats i garderoben och det är mycket skönare att ha pengar i plånboken än kläder som man aldrig använder. Hellre att någon annan får mer nöje av dem.

Jag borde gå ner och ta mig något att äta innan jag går iväg och ska möta Lisa och Arvid. Men jag har ingen aning om vad jag vill äta. Vilket jävla dilemma! Jag får väl slänga ihop något gott. Jag har för mig att jag nuggets i kylen.

Inga kommentarer: