fredag 13 november 2009

Josefin ikväll!

Klockan är tjugo i ett på förmiddagen och jag vaknade nästan nyss. Det var skönt att få sova ut men jag försöker gå upp tidigt så att jag kan somna bra inatt. Eller iallafall försöka. Min dag kommer bli toppenbra! Jag ska träffa grabben en liten stund och sedan kommer Josefin hit och vi ska åka till Julita och kalasa. Det blir en nykter kväll för mig vilket det nästan alltid blir. Jag är inte den typen som är mycket för att dricka och det är jag glad för. När vi har vistats i Julita i några timmar så blir vi hämtade och sedan ska vi hem till mig och kika på film. Kanske trycka i oss lite gott godis. Vi ska nog se Thelma and Louise! Jag har konstigt nog aldrig sett den, trots att den har varit så populär.

Snart ska jag tralla ner till källaren och duscha. Jag behöver verkligen en uppfräschning! Man skulle kunna dra smör ur mitt hår och slänga det rätt i pannan. Så jävla äcklig känner jag mig just nu. Som tur är så går det att åtgärda så lätt. Nu ska jag gå ner och dricka Oboy!

Inga kommentarer: