tisdag 10 november 2009

Min prins!


Baby är här och vi har myst hela kvällen. Åt honungspuffar och mackor. Sedan har vi sett på tv och bara tagit det extremt lugnt och det har varit så skönt. Imorgon så åker han hem igen och vi kommer inte ses på bra länge. Hoppas att jag får träffa honom något i helgen. Annars kommer jag sakna ihjäl mig efter honom. Nu var det längesedan jag skrev ett fint inlägg om hur mycket jag älskar honom, så jag känner att det är dags nu! Han är den bästa människa jag någonsin stött på och det finns ingen annan som fått mig att skratta så mycket som han. Jag är glad att han alltid finns här för mig och stöttar mig genom allt. Han vet att jag finns här för honom också och jag vill aldrig släppa honom.

Nu ska jag spendera resten av natten bredvid min älskade. Jag är glad att han är min.

Inga kommentarer: