torsdag 26 november 2009

Bild från i helgen. Fyfan så kul jag hade!

Usch, jag har ont i magen.. Att börja dagen med choklad och mandarin kanske inte är det allra bästa. Jag borde äta frukost först och främst men jag orkar bara inte pallra mig till nedervåningen. Men det är bara att gå in på toaletten och släppa loss sedan mår man toppen igen. Vad annat kan man göra? Ha! Jag sitter och lyssnar på Leona Lewis - Happy och väntar på att tiden ska gå lite fortare. Vid två så ska vi åka iväg till Asker till storebror med familj. Försöker hitta en present till Dennis för ett rimligt pris eftersom att jag just nu inte besitter speciellt mycket cash. Jag hoppas att han älskar mig även fast jag ger honom skitpresenter. Vore jag rik så skulle jag ge honom allt som han önskar men världen är inte så snäll mot mig, tyvärr!

Nu är det tydligen pannkakor på G. Bäst att jag beger mig ner och fyller magen full.

Inga kommentarer: