torsdag 19 november 2009

Brüno rocks my world.

Nu är jag ensam. Josefin var här förut men hon är hemma nu. Det känns konstigt att sitta hemma och inte ha henne här ju. Jag trivs så förbaskat bra tillsammans med henne. Hon är min lilla flickvän. Resten av kvällen ska jag bara slappa med mitt xbox och se på film, kanske tala lite i telefon med grabben. Snart ska jag ner till köket och hämta lite risgrynsgröt med socker och kanel till. Det kommer smaka jul, det! Jag hoppas att en här månaden som är kvar fram tills jul går riktigt fort så att jag får julafton så fort som möjligt! Jag ska önska mig prima presenter och hoppas att jag får det jag önskar mig. Sen måste jag handla julklappar till Ebba, Josefin, Dennis och storasyster. Jag hoppas att mina pengar räcker. Jag lär inte kunna köpa speciellt mycket till mig själv. Men jag klarar mig fint.

Jag antar att jag inte har speciellt mycket att skriva just nu. Jag har tryckt i mig en hel del chokladbollssmet så jag är riktigt mätt men jag är så förbannat sugen på risgrynsgröt så jag håller på att dö. Åh jag vill verkligen ha jul. Det är den mysigaste tid på hela året.

Inga kommentarer: