onsdag 25 november 2009

The Glee club.


Nu börjar klockan närma sig ett på natten. Jag är hyfsat trött men måste se ett avsnitt till av Glee innan jag kan säga godnatt. Serien är så förbannat bra så jag kan verkligen inte sluta kolla. Jag borde gå och sova snart så att jag kan bli redo för morgondagen. Jag lär sitta på golvet med Ebba och busa med henne hela dagen och det kan ta på krafterna. Nu när hon kryper som en tok så är det svårt att hinna med henne ibland. Dessutom börjar hon gå lite smått nu också. Det ska bli spännande och se hur det går för henne!

Nu sitter jag inne på extrafilm.se och kikar runt. Jag skulle så gärna vilja förstora ett foto på mig och Dennis som jag kan göra två kopior av. Ett till mig och ett till honom. Men jag antar att det får vänta ett tag. Nu sitter jag och finurlar på julklappar istället. Jag har bara till storasyster och till Dennis kvar. Annars är julklapparna färdiga. Min pojkvän har riktigt rediga önskemål så vi får väl se vad tomten kommer med, hihi..

Nu måste jag se klart på Glee och sedan borsta gaddarna och bums i säng!

Inga kommentarer: