tisdag 10 november 2009

Garderobsrensning.

Klockan är tjugo i sju på kvällen och det är tisdag. Paramore pumpar ur mina högtalare och jag rensar garderoben! Det ska bli skönt att få lämna lite kläder på Myrorna som jag inte kommer använda mer. Lite sommarkläder ska jag behålla men det som bara tar plats ska jag ge bort till Myrorna. Nu har jag fyllt 4 fulla påsar med en massa kläder som ska ut ur detta hus. Det är en hel del minnen som försvinner med de där kläderna men de tar bara en massa onödig plats och jag måste ha lite plats över i min lilla garderob. Nu har jag fått lite nya kläder sålda också. Eller ja, snart sålda. Det är skönt att bli av med grejer. Dessutom får man lite pengar som behövs bättre till annat. Till att köpa nya kläder som man faktiskt använder. Jag funderar på att sälja skorna som jag köpte för några veckor sedan. Jag trivs verkligen inte i klackar. Jag kör hellre på Converse eller några sköna stövlar utan klack, what so ever!

Jag har även funderat på att sälja min Ipod som jag aldrig använder. Den kan vara användbar men då måste man ha Itunes och jag har ingen musik på datorn eftersom att jag lyssnar på Spotify dagarna i ända. Livet är bra jäkla hårt. Just nu har jag det lite knapert med pengar som jag kan göra roliga saker för och då säljer jag hellre grejer som jag aldrig använder än att bli tvungen att hoppa över allt kul som man skulle kunna göra. Nu har jag iallafall pengar till New moon om en vecka och det är toppen. Det ska bli så kul att få se den med bästa Josefin.

Inga kommentarer: