söndag 8 november 2009

If I were a boy.

Jag vaknade för en timma sedan och nu är klockan snart halv tre på eftermiddagen. Skulle kunna sova bra många timmar till men jag vill inte hamna i orytm eftersom att jag förmodligen sover hos grabben i Eskilstuna ikväll. Så jag får passa mig så att jag inte gör så att han också får det jobbigt med sömnen. Både jag och han har det svårt för att få en bra sovrytm. Det är lite halvtaskigt med det är sådant man får leva men om man inte kan åtgärda det. Idag så är det ju Fars dag! Både jag och syster hade handlat en varsin present till honom. Jag köpte en film med Stefan och Krister och syster köpte en penna med någon symbolik. Minns dock inte vad det stod.

Igår så spenderade jag kvällen hemma hos mig med bästa Josefin. Vi såg Eden lake och Allt flyter. Det var skönt att få umgås med henne utan att behöva prata om något speciellt eller bete sig på ett visst vis. Vi drog på oss mjukisbyxor och bara njöt. Tog en liten promenad med hunden och sedan följde jag henne en bit till bussen. Jag gick bara till sjukhuset eftersom att jag inte ville gå så långt ensam hem sen. Så jag följde henne halvvägs och hon ringde mig sen och hon hade klarat sig finemang till bussen.

När jag kom hem igen så kollade jag lite på tv och sedan så gick jag och la mig och jag somnade snabbt som fan. Det har varit riktigt skönt att sova en hel natt! Nu ska jag ringa grabben och se när det bär av mot Eskilstuna.

Inga kommentarer: