fredag 27 november 2009

Ensamt och huvudvärk.


Klockan är nu 23:19 och jag skulle gärna gå och lägga mig nu. Jag har en hejdundrandes huvudvärk som inte vill ge med sig. Jag har känt mig lite grinig under hela kvällen och dagen. Jag får skärpa mig. Jag känner mig lite halvt febrig också.. Jag har ingen värme på rummet eftersom att mitt element bara ploppar och har sig. Det är svårt att förklara men det är jävligt irriterande när man ska sova. Jag har spenderat kvällen med Josefin och Arvid. Det var himla mysigt! Det blev Jerry Springer och Idoltittande. Såklart så är mina favoriter fortfarande med i tävlingen, Tove och Erik. Jag vill verkligen se dem i final.

Nu ska jag tvätta bort sminket, lägga mig i sängen och se på film. Jag känner mig som skit nu. Så typiskt att jag ska må piss på en helg. Fan fan fan.. Godnatt, ni som läser. Förhoppningsvis så är jag frisk imorgon.

Inga kommentarer: