torsdag 5 november 2009

Hemma igen.


Klockan är nu tjugotre minuter över sju på kvällen och jag har precis tryckt i mig lite mat. Det fick bli potatismos och kyckling med ketchup. Det var riktigt gott faktiskt. Jag skulle kunna äta vad som helst nu, jag är fortfarande hungrig. Jag ska plundrak ylen när jag har skrivit klart. Ser även på Gossip girl och pratar med Josefin och planerar helgens bravader. Jag har hela tiden trott att festen som vi ska på i helgen är imorgon men den är på lördag! Så imorgon har jag en lucka. Jag ska nog följa med grabben och Oskar till Örebro. Jag ska se om jag kan få med mig Josefin också. Framåt kvällen så ska jag bara vara hemma och umgås med Josefin. Det kommer bli toppen. Det är lite skönt att vara hemma men jag trivs så bra i Eskilstuna. Det är underbart bra där!

Kvällen ska spenderas framför datorn som alla andra kvällar när jag är hemma och jag älskar det. Jag sitter med en filt över mig och snart ska jag gå ner och göra lite varm choklad. Fick dra upp värmen betydligt när jag kom hem. Det var iskallt på mitt rum. De som känner mig vet att jag älskar värme och det gör jag verkligen. Jag duschar i hundragradigt vatten tills mitt skinn faller av. Nä, fullt så illa är det icke men jag skulle kunna duscha så varmt om jag tålde det. Det kanske är bra att kroppen inte tål det.

Såg nyss att Josefin hade skrivit några gulliga rader om mig i sin blogg och det värmer verkligen oerhört mycket. Det känns som att jag har hittat en vän som jag verkligen kommer behålla. Jag har alltid haft svårt för att knyta ordentliga kontakter men jag känner mig så naturlig med Josefin så jag kommer inte låta henne försvinna någonstans. Hon är bara så jävla bäst, helt enkelt!

Inga kommentarer: