onsdag 18 november 2009

500 days of summer.


Klockan är halv elva. Jag är fortfarande uppe och jag ser på film på min nya xbox. Den fungerar bra och det här är tredje filmen jag kollar på idag. Men jag får spara alla dom bra filmerna till morgondagen och fredagen. Om det går som det ska så kommer grabbarna hit efter New moon på fredag och om de kommer så blir det jävligt kul iallafall. Just nu sitter jag och kollar på filmen samtidigt som jag glimtar på bilder från i somras. Nu skulle jag väldigt gärna ha sol och en massa värme. Jag har haft en sådan underbar sommar med grabben och jag hoppas att nästa sommar blir minst lika bra. Då kanske det blir P&L tillsammans med Josefin och jag hoppas att killarna gör oss sällskap också. Det är alltid att roligast när det är fler människor.

Nu när jag sitter här för mig själv så kan jag inte låta bli att sakna D. Det är tråkigt att inte ha honom i närheten men det är skönt att vara för sig själv också. Nu när vi pratade i telefon för en liten stund sedan så förstod jag att jag verkligen underskattar att ha honom i närheten. Nästa gång så ska jag uppskatta det lite mer. Han är mitt hjärta.

Inga kommentarer: