lördag 21 november 2009

Trött, tröttare, tröttast?

Klockan är 01:33 och jag är fullkomligt slut. Jag har varit hos Josefin hela kvällen och bara myst. Vi badade bubbelbad med tända ljus och åt kiwi samtidigt. Denna kväll och dag har passat mig alldeles ypperligt. Med trevligt sällskap så kan vilken skitdag som helst bli toppen. Jag känner att jag är glad som har en sådan underbar pojkvän och en allra bästa vän som jag håller om så hårt! Jag är helt enkelt nöjd med vad jag har. Jag vill ha varken mer eller mindre. Det här är perfekt.

Nu ska det konverseras lite och sedan ska jag hopp i bingen. Jag är hungrig men jag orkar inte gå ner och skramla i köket nu när mor och far ligger och försöker sova. Jag borde borsta tänderna men jag känner att jag inte orkar det just nu. Imorgon så ska jag åka till Eskilstuna tillsammans med hjärtat. Innan dess så ska jag ta bussen till Högsjö och spendera dagen där och hoppas på att vi kommer till Eskilstuna hyfsat. Jag trivs verkligen så himla bra där! Det är verkligen mitt andra hem.

Jag har haft en otroligt bra helg. Jag är så himla nöjd! Efter New moon så mötte vi upp grabbarna, åkte kundvagn och kröp i tunnlar. Fyfan vad jag har skrattat. Så här bra har jag inte mått på otroligt länge. Jag har skrattat hela kvällen, natten och dagen. Det har varit så.. åh, obeskrivligt bra! Jag hoppas att det kommer fler underbara kvällar som man kan leva på ett tag.

Nu ska jag plocka iordning på mitt rum och bädda sängen. Baksidan av att ha folk sova över här är att det ser ut som skit när dom drar sen. Men jag tänker inte klaga. Jag är bara så glad att jag har så fina vänner. Godnatt, världen. På återseende.

Inga kommentarer: