fredag 20 november 2009

TODAY IS THE DAY!


Herrregud, snart är väntan över. Ikväll kl 21:15 så kommer jag och Josefin vara de mest lyckliga personer som finns i denna värld. Jag har längtat så länge nu och jag vill bara se den. Jag vill sitta där i biosalongen och bara njuta över att få se det underbara mästerverket. Snart så kommer nummer tre och nummer fyra ut också! Fan vad bra det kommer bli. Det här är ren och skär lycka för mig.

Det här är en stor dag. Och även stora dagar kräver städning.. Suck. Jag måste städa klart och hinna duscha innan jag ska möta grabben vid resecentrum sen. Det är mycket som ska göras. Det blir övernattning här inatt så då vill man ju inte att det ska se ut som skit. Bäst att jag kör igång! Josefin kommer hit någon gång på eftermiddagen så då vill jag att allt ska se fint och bra ut.

Inga kommentarer: