torsdag 12 november 2009

Idag så känner jag mig fin och glad. Jag vet inte varför jag känner mig fin, kanske för att jag har världens bästa pojkvän som bara får mig att känna mig som den bästa som finns. Glad är jag för att jag har umgåtts med Josefin hela dagen och det har varit alldeles underbart. Vi knallade runt på stan och jag hittade ett torrshampoo som jag ska testa. Det kommer från PROFFS och verkar lovande. Nästa gång jag får riktigt flottigt hår så ska det lätt användas. Efter shoppingen så träffade vi Arvid och följde med honom hem. Vi kollade på någon vampyrfilm med Tom Cruise och Brad Pitt, minns inte vad den heter men vi hann inte ens se klart på hela. Typiskt!

Morgondagen ser jag fram mycket emot. Jag och Josefin ska åka till ett ställe i Julita till någon av hennes vänner. Det ska bli skoj. Sedan hem till mig direkt och se på film. Sedan vänta och se om grabbarna glam kommer och sover hos mig. Det här är ett populärt party-sov-ställe! Hellre att de sover här än ute i kylan. Det är ju inte skönt alls. Ibland kan jag hata de där grabbarna, och ibland kan jag riktigt älska dem och deras sjuka och äckliga humor. Det beror väl mest på vilket humör jag är på. De är nästan alltid trevliga.

Det är skönt att vara hemma nu efter att ha sprungit ute halva dagen och halva kvällen. Jag kanske borde gå och lägga mig snart. Dricka upp min cola, tvätta bort allt smink och ta något att äta. Sätta på någon bra film och sova sen. Åh, vad underbart det skulle vara om jag kunde somna tidigt ikväll. Äh, I wish.. Somnar väl runt tre-fyra inatt om jag har tur. Jävla helvete, jag är så förbannad på mig själv som har ställt om dygnet så.. Det ska bannemig vridas tillbaka!

Nu, tv sen sängen.

Inga kommentarer: