lördag 7 november 2009

Lördagskväll

Nu har lilla Ebba med familj åkt hem och nu är det lite tomt här. Det var så kul att leka med den lilla sötnosen igen. Nu längtar jag tills nästa gång vi får besök av dom eller när vi besöker dom. Snart så ska jag springa ner till källaren och duscha. Josefin kommer hit ikväll och vi ska se på film. Twilight såklart! Vi skulle ha gått på fest i Baggetorp ikväll men hela jag är helt slut. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna nu. Min natt blev så fullkomligt förstörd så jag somnade runt sex imorse och det ångrar jag. Jag hatar sådana nätter där allt går så jävla fel som det bara kan. Men allt ordnade sig sedan iallafall och det är jag glad för. Det är sådant vi kan se tillbaka på i framtiden och skratta åt trots att det slet tårarna ur mig. Borde ta en tupplur men det hinner jag tyvärr inte med. Först så ska jag plocka iordning lite och sedan slänga mig i duschen. Då kanske jag piggnar till lite.

Det känns som att hela min kropp drar ihop sig och bara blir mindre och mindre för varje sekund. Jag måste verkligen börja äta ordentligt så att jag inte slutar som ett skelett. Men det är saker i mitt liv som bara stoppar mig. Jag har ingen aning om vad det är eller vad det beror på, men det finns där och det är dåligt. Jag ska verkligen bli bättre på att äta. Det måste jag. Annars kan det kosta mitt liv. Vitaminer kanske man skulle börja med också. Det vore ju något.

Nu ska jag sluta babbla och börja fixa lite så att jag kan hoppa in i duschen och fräscha till mig. Fy fan vad jag känner mig äcklig just nu. Jag stinker! Så nu ska jag skynda mig lite.

Inga kommentarer: