måndag 16 november 2009

Åh vad jag känner mig söt.

För några år sedan så skulle jag aldrig våga lägga ut en bild på mig själv utan smink och tillfixat hår. Numera bryr jag mig knappt! Jag tänker inte skämmas för den jag är och hur jag ser ut. Det här är ju jag. Varför ska jag göra till mig för människor som knappast bryr sig eller ens ser om jag har smink eller ej? Sålänge som jag har vänner och pojkvän som jag älskar så klarar jag mig finemang. Egentligen så skulle jag kunna gå utan smink hur länge som helst. Jag är ganska mån om min hud och håller den så fräsch som jag bara kan. Visst är man lite rödblommig på vissa ställen men annars har jag en ganska felfri hy. Jag har aldrig riktigt haft mycket finnar eller blemmor. Jag är lyckligt lottad!

Jag skulle ha åkt hem idag, men jag orkar inte åka buss fram och tillbaka hela tiden. Jag har två tider på ungdomsmottagningen så istället för att ta tiden som jag har imorgon så har jag avbokat den och tar den jag har på torsdag istället. Efter ungdomsmottagningen så ska jag leka med min underbara Josefin. Jag saknar henne grymt mycket! Jag är så glad att jag har hittat en riktigt bra vän.

Nu står ugnen på för fullt. Till middag så blir det pommes och korv. Riktigt glamouröst! Eftersom att jag och D knappast är knökfulla med pengar så får vi leva billigt. Dock blir det inte så billigt efter all läsk och godis. Vi får fan ta och skärpa oss snart. Men vi har inte handlat ännu idag. Det blir väl senare när D får sitt sockersug. Min lilla diabetiker.

Bäst att se över ugnen och börja steka korvarna snart.

Inga kommentarer: