lördag 14 november 2009

Ensam lördagskväll.

Det är otroligt vad fort tiden går! Klockan är redan kvart i elva på kvällen och jag sitter och ser på en revy som heter Där fick du! Jag köpte den till pappa till Fars dag och D kollade på den för ett tag sedan medans jag sov. Så nu ska jag passa på att se klart på hela. Efter det så blir det bums i säng. Jag måste vara pigg och glad imorgon när vi ska åka till Eskilstuna. Det ska bli otroligt mysigt. Jag tycker verkligen om min pojkvän som är så underbar så att jag spricker.

Jag känner mig shoppingsugen och jag har pengar men jag hittar aldrig något som faller mig i smaken. Men nu ska jag inte köpa något förrens jag verkligen behöver eller vill ha det. Jag sparar mina pengar så jag kanske kan köpa fina julklappar. Grabben har önskat sig dvd:er med Tom och Jerry. Det köpte jag till honom när han fyllde också. Han är inte direkt påhittig när det gäller sådant han vill ha.

Just nu sitter jag bara och maler på utan att ha något vettigt att skriva egentligen. Det är skönt att bara skriva litegrann. Imorgon så blir det nog mer seriösa inlägg när jag känner mig piggare och gladare. Imorgon ska bli en förbannat bra dag. Då får jag träffa hjärtat och sova hos honom och det älskar jag! Tyvärr så fungerar inte hans dator så jag måste ta med min. Det blir ett jävla kånkande på bussen men det överlever jag!

Nu ska jag äta kalaspuffar. Jävlar vad smaskens!

Inga kommentarer: