söndag 29 november 2009

Lyckosöndag!


Herregud vad jag är glad just nu! Det är snart mat, det är första advent och mitt hjärta kommer hem idag! Det ska bli så otroligt underbart att få slänga armarna om honom igen. Mitt hjärta! Åh. När jag vet att jag ska få träffa honom så blir jag sprudlande glad och hela kroppen känner av det. Jag får aptit, vilket jag inte brukar ha annars och det är underbart. Det märks att han gör mig så jävla lycklig så jag dör. Men han kommer inte hem förrens vid sju ikväll så jag ska spela lite GTA, tvätta håret och kanske måla naglarna till och med. Man vill ju vara snygg.

Jag har fått en riktig cravings för kladdkaka. Det första jag tänkte på imorse var just kladdkaka. Om det bär av till Eskilstuna ikväll så ska jag köpa en litenliten kladdkaka som kostar typ 13 kr. Det är riktigt mumsigt. Nu har jag skrivit av mig lite och ska passa på att tvätta mitt hår. Jag känner mig som en riktig flottboll. Later!

Inga kommentarer: