söndag 15 november 2009

Söndag.

Gud vad jag är trött idag! Trots att jag har sovit tolv timmar inatt så skulle jag kunna somna nu och sova mig igenom hela dagen. Men det ska jag inte göra. Jag ska ju åka till Eskilstuna med grabben idag och det kommer bli toppen. Jag har precis haft i torrshampoo i håret eftersom att jag ser ut som en enda stor flottboll. Det fungerar faktiskt jättebra! Det är toppen när man inte orkar tvätta håret hipp som happ. Det är bra för mig som har färgat hår också. Ju mindre man tvättar, ju mer färg har man kvar i håret. Jag har ingenting att göra fram tills vi ska åka. Jag vet inte ens vilken tid ännu. Jag väntar på att grabben ska meddela mig.

Nu ska jag plocka ihop lite grejer, läsa När jag hör din röst och hoppas på att jag får svar om när vi ska åka. Jag blir så ängslig och rastlös när jag väntar på att få svar.. Och nu har jag riktigt förbannat tråkigt. Det är väl lika bra jag börjar plocka ihop lite grejer som jag behöver. Jag tar inte med mig så mycket eftersom att jag ska åka hem till Katrineholm imorgon igen eftersom att jag ska till Ungdomsmottagningen. Så jag åker tillbaka på tisdag efter UM-besöket.

Just nu sitter jag och försöker sälja min Ipod till min bror. Jag vill köpa en vanlig mp3 där man slipper program som Itunes för att lägga in musik. Jag vill kunna lägga in från flera datorer och det går inte när man har Ipod, tyvärr. Jag tycker den är jättebra annars men det funkar inte riktigt för mig.

Nu ska jag börja plocka ihop. Jag ska ta bussen fem i halv sju till Vingåker ikväll så de hämtar upp mig där. Jag funderar på att ta en skön dusch innan. Nu ska jag iallafall lägga mig och läsa min bok.

Inga kommentarer: