måndag 16 november 2009

Xbox, ohyes!

Klockan är kvart i elva på kvällen och jag har precis sett på Raw stand up comedy med pojkvännen. Det var en kanadensare med som var sjukt rolig. Han verkade påtänd, han var förmodligen det. Han drog pundarskämt så jag tror att han var lite påverkad. Rolig var han iallafall. På onsdag så ska jag åka hem och få Xbox utav storebror. Han fick min Ipod så jag får hans Xbox. Det ska bli kul att lägga in filmer som jag kan se på nedervåningen utan att bränna på skivor osv. Smidigt och underbart. Och den kan ju hela familjen använda. Dessutom kan jag ju spela spel också. Jag vågar inte använda storasysters PS 2, jag tror att hon skulle ha ihjäl mig då. Jag önskar ju mig en mp3, Skullcandylurar och lite annat smått och gott i julklapp, så jag kommer inte sakna min Ipod. Jag gillar när det är enkelt så en vanlig mp3 blir finemang för min del.

Jag ska se Zombieland igen tillsammans med grabben, han har inte sett den ännu så jag är lite schysst och kollar på den med honom. Sen blir det hopp i bingen. Imorgon så ska jag ut på stan och kolla om jag hittar några julklappar. Det är aldrig för tidigt för julklappshandling. Jag kanske inte köper något men jag kan leta efter sådant som jag tror mina nära och kära skulle tycka om. Något fint klädesplagg ska jag leta efter till min lilla Ebba. Om en månad så blir hon ett år. Det är otroligt vad fort de växer upp. Min bebbe!

Nu ska jag sätta på lite vatten och göra te. Smaskens!

Inga kommentarer: