onsdag 11 november 2009


Nu har jag hunnit baka banankaka och gjort ett armband sedan jag skrev det senaste inlägget. Det är otroligt skönt att bara sitta och sysselsätta sig med något som man tycker om att göra. Jag blir lugn och fokuserad av att göra smycken till exempel. Alla människor har nog en viss hobby så gör att man stänger av allt annat och bara finns i nuet. Jag hoppas iallafall att min banankaka blev bra och ätbar först och främst. Att äta banankaka som inte är god är som att gå på toa utan att utföra sina ärenden. Den liknelsen blev dock inte speciellt bra men jag försökte iallafall.

Nu vill jag har morgondagen så att jag kan få träffa Josefin. Jag blir tokig när jag inte får träffa den underbara bruden. Det ska knallas på stan, jag ska bannemig köpa milkshake på Mcdonalds och kanske får jag lite shopping gjort. Det är ingenting speciellt som jag egentligen behöver men det är alltid kul att strosa runt i affärer. När jag går i Eskilstunas affärer så får jag alltid sådan förbannad ångest för att jag aldrig köper något. Jag går och plockar åt mig en massa varor men sedan hänger jag alltid tillbaka allt. Det slutar alltid med att jag köper något fjuttigt bara för att ha fått något med mig hem. Jag är bra jävla dum. Normala människor brukar få ångest för att de hittar för mycket. Jag får ångest för att jag aldrig hittar något. Silly me!

Nu vill jag att banankakan ska svalna lite så att jag kan äta upp den. Jag är hungrig och det finns ingenting gott hemma som jag vill äta nu. Jag åt makrill förut och det slank ner fint. Jag älskar fisk. Nu ska jag gå ner till nedervåningen. See you later.

Inga kommentarer: