torsdag 26 november 2009

Hate on me, haters!


Den här bilden tog jag för väldigt längesedan men den är tuff. Jag tycker om den. Hur som helst så sitter jag just nu och ser på Glee. Ska väl snart gå ner till källaren och hänga upp tvätt. Det är alltid trevligt att ha rena kläder. Imorgon så ska jag upp hyfsat och göra mig iordning. Sedan ska jag möta upp Josefin och åka till Vingåker för att möta upp Jennifer som ska köpa ett linne av mig. Det kommer nog bli toppen. Sedan ska vi möta upp Tobias och sedan åka tillbaka till Katrineholm. Efter det så blir det till att möta upp Arvid och sedan gå hem till mig. Vi ska beställa pizza och se på Idol. Jag har missat Idol i två veckor nu så jag kan absolut inte missa mer. Jag hatar att inte kunna hänga med!

Jag pratade nyss med pojkvännen och jag saknar honom en aning. Den där saknaden som gör att det bara bränner i bröstet har inte kommit ännu. Jag hoppas att den inte kommer alls. Jag får träffa honom på söndag eller måndag och jag längtar redan. Jag ska sysselsätta mig i helgen så jag hoppas att det går fort tills jag är i hans famn igen. När jag är ensam så ser jag mig själv som en ganska tuff person. Men så fort Dennis kommer i närheten av mig så smälter jag som smör i solen. Det är en ganska underlig känsla faktiskt. Jag brukar alltid trivas med att ha kontroll. Men när jag är med honom så är jag bortom all kontroll. Men det är skönt att släppa alla spärrar och leva i nuet. Det är trots allt viktigast. Imorgon så kan allt vara över om man inte ser upp ordentligt..

Inga kommentarer: