lördag 28 november 2009

Åh det är ju ös..

Den här lördagen känns himla intesiv och fylld med roliga grejer! Jag sitter på msn och folk bara spammar mig hela tiden och frågar om jag vill hitta på något. Inte. Vad fan är det för fel på Katrineholm idag? Det händer ju verkligen inte ett skit. Men jag är nöjd med att sitta hemma. Jag kanske skulle prova på att kolla på Paranormal activity själv eller något sånt. Jag tror att jag är lite feg idag så jag hoppar nog den delen. Men snart så ska jag nog slå på någon annan bra film iallafall. Jag ska äta Polly och dricka Coca cola hela kvällen. Sedan blir det tacos. Himla smaskens. Det är riktig helgmat, det!

Nu har jag fått mobilen påfylld och nu ska jag inte slarva med det längre. Det kostar att skicka sms och ringa så jag ska verkligen passa mig. Jag ringer visserligen gratis till grabben, Josefin och farsan men det är nog alla sms som drar iväg skulle jag tro. Jag ska ge fan i att smsa, folk får ringa mig om dom vill något! Det verkar smidigast.. Billigast, om inte annat.

Nu ska jag hitta någon form av sysselsättning. Jag håller på att dö här. Vad ska man hitta på en lördag? Hmpf..

Inga kommentarer: