onsdag 25 november 2009

Glee.


Det var ett tag sedan jag bloggade så jag kände att det var dags nu. Klockan är prick klockan åtta på kvällen och jag sitter och ser på Glee och äter Paradischoklad. Det är inte jul än, men jag kunde bara inte låta bli! Det är ju så förbaskat gott. Jag har inte ännu tagit mig igenom lager nummer ett men det kommer nog snart. Jag började se på Glee igår och jag tycker det är så jävla bra så jag kan inte låta bli att kolla. Jag längtar till morgondagen. Då ska jag ta mig upp ur sängen hyfsat tidigt och sedan åka till Asker tillsammans med morsan. Vi ska åka och hälsa på Andreas och Ebba. Jag hoppas att Ebba är på ett strålande humör. Jag blir alltid så glad av att se henne glad!

Nu har grabben åkt till Göteborg och ska stanna där över två nätter. Sedan ska han åka till Norge och ösa loss på en sleazekonsert. Jag ska stanna hemma och umgås med Josefin. På lördag så ska vi nog på lokalfest och på fredag blir det Idol. Nu ska jag nog fortsätta att se på Glee och käka mandarin. Det är himmelriket för mig kan jag säga!

Inga kommentarer: