lördag 14 november 2009

En natt utan sömn.


Klockan är halv sju på kvällen och jag är ensam nu. Jag har haft Josefin, Dennis, Marcus och Oskar här hos mig inatt och det har varit riktigt kul. Jag kunde inte somna inatt så jag var riktigt hyperaktiv minst sagt. Jag försökte slumra till men det funkade bara inte. Till slut så la jag mig bredvid D och då somnade jag ett litet tag iallafall. Sedan kom mamma och frågade om jag skulle följa med till Kumla men jag var knappt vid medvetande då kändes det som.

Vi åkte till Josefins vän Emma som hade fest ute i vischan och det var ingen superhöjdare så vi åkte hem. Vi åt mat från Mcdonalds och kollade på utröstningen i Idol. Sedan blev det en massa musik och sådant roligt. Vi gick hem till Arvid efter ett tag och såg klart på filmen som vi påbörjade i förrgår. Slutet var piss! Vi var kvar där till fyra och sedan gick vi och mötte grabbarna och gick hem. Resten är historia. Sömnlösa nätter kan vara roliga ibland! Är det med rätt människor så gör det inget om man inte får någon sömn. De timmarna som jag missade inatt ska jag ta igen nu ikväll. Jag ska somna tidigt som bara den! Imorgon blir det Eskilstuna med D och det kommer bli skitmysigt. Jag älskar att åka dit.

Nu ikväll så ska jag bara duscha, äta skräpmat och försöka sova. Vad underbart det kommer bli. Det blir dock jävligt ensamt nu när alla har dragit. Det känns förbannat deppigt. Jag hittar förmodligen någonting att göra ikväll iallafall. Jag ska nog se Zombieland om en liten stund. Den verkar bra!

Nu får det räcka med uppdatering för tillfället..

Inga kommentarer: