söndag 22 november 2009

Nu sitter jag och lyssnar på This is it med Michael Jackson. Det är förbaskat synd att han aldrig mer kommer skriva fler låtar och få hela världen att häpna.. Hur som helst, jag ska plocka iordning på mitt rum (det blev aldrig av inatt, jag somnade bums) och sedan ska jag bara göra iordning mig själv. Jag känner mig seg som bara fan och skulle hellre bara ligga kvar i sängen men tyvärr så får det vänta till någon annan dag.

Jag har förälskat mig riktigt i Death cab for cutie. De är sjukt bra och jag älskar dem. Sångaren har en riktigt cool röst och musiken är bara ren perfektion. Meet me on the Equinox har verkligen pumpats sönder sedan New moon. Nu är det snart dags att börja handla julklappar till alla de älskade man har. Jag har ingen aning om vad folk önskar sig och jag har ingen direkt budget att följa men jag har mina sparpengar och de lär ju gå till julklappshandlande.

Nu ska jag vänta på mat och sedan vänta på att få åka till Vingåker och bli upphämtad där och sedan åka till Eskilstuna

Inga kommentarer: