lördag 28 november 2009

Lock!

Åh jösses, nu fick jag precis ett riktigt obehagligt lock för mitt öra och det bara tjuter. Det känns som ena sidan av huvudet är tyngre än det andra som att jag skulle tippa över på ena sidan om jag ställer mig upp. Men, det är ju inte alls roligt att läsa om mitt liv och när jag får lock för örat så jag skippar det en stund. Nu sitter jag och dricker Coca cola och äter skumbananer med chokladöverdrag. That's my kind of candy! Tog nyss en välbehövlig dusch eftersom att jag har känt mig så himla smutsig hela dagen. Tänk vad lite en skön och varm dusch kan göra. Nu fryser inte mina fötter längre. Skönt! Jag ska se igenom min Xbox och kolla om jag har någon bra film på lager. Jag hatar att gå sysslolös så jag ska försöka hitta något bra.

Jag saknar grabben oerhört mycket. Idag har jag varit en riktigt jobbig flickvän och ringt flera gånger och varje gång frågat när han kommer hem osv. Han vet ju inte ens själv och jag blir en aning frustrerad. När jag ringer så kommer jag till telesvar och det hatar jag. Det är som att försöka ringa till en vägg. Det ger mig noll! Det känns visserligen alltid lika ensamt när han är borta men jag kan inte låta bli att känna den känslan att han inte finns längre! Det gör han ju, såklart. Bara att han inte är här hos mig just nu. Han är i Norge och jag önskar bara att han ska komma hem. Jag vill inte att han ska umgås med skumt folk eller att det ska hända honom något. Då skulle jag bryta ihop totalt.

Jag är riktigt frustrerad idag. Jag har knappt prata med en enda vänlig själ och så fort jag säger något så snäser någon åt mig och ber mig hålla käften, i princip. Det känns som att jag bara ska vara tyst idag. Synd, eftersom att jag älskar att prata.. Nu ska jag vräka i mig godis och slå på en film, sen ska jag sova. Det kommer bli underbart.

Inga kommentarer: