torsdag 3 december 2009

Torsdag.


Jag skrev precis ett långt inlägg som fick för sig att försvinna totalt så nu orkar jag verkligen inte skriva om allt. Klockan är två minuter över två på eftermiddagen och jag ska snart sätta igång och städa lägenheten. Det är lite skitigt här och var så det ska bli skönt att det blir skinande rent. Grabben kommer hem efter fyra och innan dess ska jag diska, dammsuga och handla lite mat. Förlossningskliniken är full gång på tv men jag sitter här. Jag förstår inte hur vissa kvinnor klara att föda barn. Det kommer nog bli en riktig skräckupplevelse när det blir aktuellt. Jag ska inte ha barn förrens jag blir tjugofem så jag har en hel del tid på mig att förbereda mig.
Nu finns det ingen tid till att söla. När jag har städat klart så ska jag nog ta en runda på stan för att belöna mig själv för att jag är så duktig som städar. Tinar lite köttfärs så det blir pommes, tzatsiki och tacofärs sen. Lätt som en plätt men förbannat jäkla gott! Nu ska jag dammsuga. Ciao!

Inga kommentarer: