måndag 21 december 2009

Ett år med sötnos idag ♥


Idag så firar jag och Dennis ett år tillsammans. Även lillpluttan Ebba blir ett år idag. Det är sjukt hur jag för ett år sedan kände på mig att storebror och hans sambo var på väg in till sjukhuset och sedan kom lilla Ebba! Det var även helt sjukt hur jag så säkert visste att det var en flicka när alla sa emot mig och var helt övertygade om att en liten pojke bodde i Cias mage. Men så var det inte. In your face, säger jag ett år senare!

Vi ska inte fira något speciellt idag. Vi ska bara spela in lite, gå och köpa godis och pizza lite senare ikväll. Vi ska även ta ett varmt och bubblande bad. Fy fasen vad skönt det kommer bli. Jag har badkar hemma men fyller man det med vatten så slutar det med att hela badrumsgolvet är översvämmat sen. Det har något med avloppet att göra. Så vi passar på att bada här! Det här kommer bli en underbart bra dag, det känner jag på mig ♥

Inga kommentarer: