tisdag 22 december 2009

00:54

Killarna är här och ligger och ser på någon Wallanderfilm. Jag sitter här och degar men jag ska snart lägga mig bredvid min pojkvän och gulla lite med honom och sedan försöka få lite sömn. Imorgon så kommer bästa Josefin hem till mig och vi ska byta presenter och jag ska göra julkola som tyvärr aldrig blev av idag. Jag hoppas att jag får tummen ur röven imorgon istället. Jag har väldigt ont i magen och jag vet inte vad det kan bero på. Jag kanske har ätit något konstigt som gör min mage upprörd. Jag hoppas att det är bättre tills imorgon. Nu är det officiellt bara en dag kvar till julafton och det pirrar ordentligt nu. Jag vill bara ha julafton så att jag får träffa mina bröder, mina svägerskor, min brorsdotter och resten av min lilla familj. På julaftonskväll så åker jag hem till pojkvännen och firar jul med honom resten av natten. Det kommer bli så jäkla mysigt så jag dör! Det här kommer bli den bästa julafton någonsin!

Inga kommentarer: