söndag 20 december 2009

Hallonsoda.

Det är kanske inte sådär jättebra att börja dagen med att dricka hallonsoda men det är faktiskt helg så man får unna sig lite extra. Hur som helst så ska jag snart börja mig iordning. Idag så är det kalas på schemat och efter det så ska jag till Högsjö och spela in lite. Jag är så spänd och det kommer bli otroligt roligt! Jag är väldigt glad att grabbarna glam har lust att hjälpa mig. Nu håller vi tummarna för att resultatet blir bra också. Jag har en direkt bild i huvudet om hur jag vill ha det hela. Äntligen är det jag som får bossa i studion! Jag älskar att bossa runt med folk hur dumt det än låter. Man får ju en viss maktkänsla. Men det ska inte gå så pass långt så att jag blir maktgalen eller tokig. Jag är inte sådan.

Nu är det dags att göra sig iordning. Later.

Inga kommentarer: