söndag 6 december 2009

Telefonsamtal.

Klockan är 22:53 nu och jag åt för en liten stund sedan så nu smälter jag den underbara maten. Jag lagade klyftpotats och nuggets. Det la sig fint i magen och nu slipper jag äta mer ikväll. Fast det kommer nog slinka ner en hel del godis. Det är sådant man gör när man inte har ett endaste skit för sig. Jag pratar i telefon med pojkvännen och ska snart kolla på Made på MTV's hemsida. Igår så sysselsatte jag mig med 16 and pregnant men det fanns inga mer avsnitt att kolla på för tillfället så jag får sitta spänt och vänta på nästa. Jag blev fullkomligt tagen av dessa tjejers öden. Att bli gravid och få barn vid 16 års ålder kan inte vara roligt alls. Fast bebisar är så jäklarns söta ju.. Men de för med sig en hel del ansvar också.

Nu, Made! No time to waste.

Inga kommentarer: