söndag 6 december 2009

Städhjälp sökes!

Denna bild på Dennis fyller ett år om ungefär en vecka.

Jag skulle verkligen behöva städhjälp.. Det är ju så förbannat buslätt att städa men man orkar ju för jävelen aldrig! Som tur är så är jag ungdom och för oss är det mer förståeligt och accepterat att vi har det ser ut som skit i våra lägenheter och på våra rum. Det är bara så vi ter oss. Jag har haft en väldigt bra med hjärtat i Högsjö. Vi har sett på Family guy och Two and a half men hela dagen och jag har njutit som bara den. Mycket fisar och en hel del skratt förekom och det är så skönt att umgås med honom och inte ha något annat att tänka på som snor tid och energi. Underbar dag, helt enkelt!

Nu lyssnar jag på Beyoncé och hoppas på att pojkvännen kommer in på msn snart så att jag vet att han inte har dött på vägen till Eskilstuna. Det vore ju förbannat tråkigt och då skulle jag grina ögonen ur mig. Imorgon så är det klippning som gäller och jag längtar! Det ska bli ska bli skönt att bli av med de slitna topparna. Jag håller för tillfället på och sparar ut mitt hår och ska bara toppa framöver. Jag har aldrig haft sådär riktigt långt och fint hår så nu ska jag lägga manken till. Eftersom att jag plattar håret iallafall varje gång efter jag har duschat så använder jag värmeskydd och det gör susen! Om jag inte använder balsam, inpackning eller diverse skyddande produkter så ser mitt hår ut som svinto efter ett tag. Not so good med andra ord.

Nu ska jag gå ner och länsa kylskåpet och se om jag hittar något smaskens. Jag åt bönor och blomkål igår så min mage är bananas idag! Rolig information.. Jag är sugen på ärtsoppa, is it worth it? Återstår att se..

Inga kommentarer: