tisdag 29 december 2009

Myskväll!



Sitter hemma just nu och lökar. Jag har sällskap av Dennis, Marcus, Oskar och Ilse. Riktigt soft. Det var meningen att vi skulle se Avatar ikväll men vi kom så pass sent så det var alldeles för många som stod i kö. Jag som trodde att alla i Katrineholm skulle ha sett filmen vid det här laget. Det är ingen storstad direkt. Istället så hyrde vi en skräckfilm som hette Venom och den var hyfsat bra. Jag spenderade ett dygn i Eskilstuna tillsammans med Dennis och jag fick en hel del shopping gjord! Eftersom att jag fick ett presentkort på H&M av min bror och hans sambo så passade jag på att köpa två långärmade tröjor. Den ena har jag på mig nu och den är sjukt skön. Inte för tunn och inte för tjock. Sedan råkade jag slinka in på Monki och de hade i stort sätt rea på allt de hade i affären och jag var på gång ordentligt. Jag hittade tre tshirts och jag gick ut ur affären glad som en lärka. Alla tre tröjor gick bara på 250 kr. Sedan tidigare idag så gick jag ner till H&M igen och köpte mig ett diadem och ännu en tröja. Pojkvännen hittade ett par toksnygga leopardjeans som bara kostade 100 kr så han fyndade också.

När jag var på H&M så letade jag efter en klänning och bad till slut om hjälp men den fanns såklart bara i Stockholm och på nätet. Jag som ville ha den på nyår. Istället får det bli något enkelt eftersom att jag inte har råd att köpa en flådig nyårsklänning som jag förmodligen bara kommer använda en gång. Det suger.

Nu ska de andra snart börja åka hem och då ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och lägga mig tidigt. Det vore otroligt skönt att somna tidigt för en gångs skull men det lär förmodligen inte hända. Jag får hålla tummarna, helt enkelt..

Inga kommentarer: