fredag 25 december 2009

Juldagen.


Jag hade en toppenfin julafton! Det började hemma med Kalle Anka och jullunch. Sedan vidare till Asker där det blev ett riktigt julbord och en massa julklappsöppnande. Jag fick ett presentkort av Andreas och Cia från H&M, 1000 kr och The sims 3 av moder och fader, en Michael Jackson-poster av min storasyster och ett par Skullcandy-lurar av min storasyster Elfrida, ett fotografi på mig och min syster när vi var mindre och 200 kr av min bror Stefan och hans kvinna Ellinore. Sedan när Ebba vart så pass trött så att hon skulle sova så var vi allihopa ganska slut. Så vid tio åkte vi från Asker och då bar det av mot Högsjö. Jag möttes av en glad pojkvän precis innanför dörren som stod lutad med ett paket i famnen. I det paketet så var det en bok som även är en film, Låt den rätte komma in och sedan fick jag en bukett med otroligt fina rosor! Det var tre röda rosor och flera vita. Tre röda rosor betyder "Jag älskar dig" och jag tyckte att det var en fin symbolik. Sedan idag när jag åt frukost så fick jag paket av svärföräldrarna. Det var en tshirt från Gina tricot som jag tror att jag kommer använda flitigt framöver. Tshirts tröttnar jag aldrig på.

Imorgon så ska jag åka ner till Onoff och köpa en mobil för mina julklappspengar. Jag såg att en riktigt fräsch modell var på mellandagsrean så jag ska passa på att slå till. Jag skulle egentligen köpa en mp3 men nu får jag telefon OCH mp3 i samma och det skadar ju aldrig. Dessutom är det mindre att tänka på när man ska åka någonstans. På måndag så åker jag med pojkvännen och spenderar natten i Eskilstuna. Jag tänkte att jag ska passa på att använda presentkortet som jag fick av min bror och hans sambo. Det blir toppenbra för jag behöver verkligen nya kläder.

Allt som allt, jag har haft den bästa julen på länge. Jag älskar min familj och alla mina nära och kära. Nu längtar jag tills nästa år och då är Ebba två år. Då blir det ännu mer fart än i år!

Inga kommentarer: