torsdag 17 december 2009

00:54, sovdags kanske?

Jag sitter här och bara degar. Försöker desperat hitta på något att göra men fantasin är inte flödande just nu. Funderar skarpt på att gå och lägga mig så har jag åtminstonde någonting att göra. Pojkvännen sitter och spelar gitarr samtidigt som han kollar på tv. Det är någonting spännande som visas, det hör jag direkt på musiken som ljuder i bakgrunden. Imorgon så åker jag hem och jag lär inte komma tillbaka hit på länge. Om en vecka så är det julafton och efter det så blir det återigen julfirande och jag hoppas verkligen att vi åker till mormor och morfar i år. Jag saknar dem väldigt mycket och jag skulle ge min högra hand för att få träffa dem just nu. Jag vet inte hur länge de orkar hålla sig kvar på denna jord så jag vill träffa dem oerhört gärna.

Nu fick jag veta att jag blir ett par Skullcandylurar rikare. Jag önskade mig ett par i julklapp av mamma och pappa men jag valde bort det i slutändan. Men som tur är så har storasyster köpt en ny mobil och fick ett par WESC-lurar på köpet så jag får hennes rosa fina Skullcandy. Så jag är lagom lycklig just nu. Jag har dock ingen mp3 som jag kan använda mig av ännu men så fort jag får pengar så ska jag köpa någon billig som fungerar fint. Nu ska jag nog hoppa i säng, pussa lite på pojkvännen och sedan vakna upp till en underbar och snöig fredag. Underbart!

Inga kommentarer: