torsdag 31 december 2009

Jag har haft ett jättebra år.

Mitt 2009 har varit toppen. Jag har spenderat mycket tid med den underbaraste grabben som finns och dessutom träffat den bästa vän en tjej kan ha. Det har varit mycket upp och ner med nästan allt men i slutändan så ordnar det sig alltid. Nu ska jag blicka fram på ett underbart 2010 och jag hoppas på att få en toppenfin vår och sommar när tiden är kommen! Jag hoppas på att allt blir så bra som jag har tänkt mig. Jag längtar tills jag får göra planer och börja få iordning på mitt liv.

Min nyår är i stort sett slut och jag ska snart gå och lägga mig och läsa. Jag ska försöka dricka en del så att jag inte blir uttorkad nu när jag har druckit lite alkohol. Jag dricker sällan och det är jag väldigt glad för. Jag dricker några gånger om året och då är det alltid med måtta. Det är extremt sällan jag blir bakis och mår dåligt och det beror nog på min fenomenala självkontroll.

Nu är det dags att rensa bort all skit som ligger i min säng och sedan ska jag ta min bok och läsa och sedan somna gott! Jag älskar att sova. Det är det bästa jag vet. Gott nytt år, raringar!

Inga kommentarer: