fredag 25 december 2009

Jag saknar dig.


Nu är klockan 00:07 och jag ska snart lägga mig. Först blir det tandborstning och sådant roligt. Dennis är hos sin moster i Stockholm nu. Det suger att inte ha honom här hos mig men han kommer hem på söndag igen och då sover han förhoppningsvis här hos mig. Jag håller tummarna. Jag måste försöka somna tidigt inatt så att jag kommer upp imorgon och kan fightas på mellandagsrean på Onoff imorgon. Jag ska inhandla ny mobil och sedan ett minneskort på 2 GB. Det fanns knappt något utrymme på mobilen som det var nu så det behövs betydligt mer plats så 2 GB duger! Imorgon så hoppas jag att Josefin kommer hem från Norrköping så att hon kan umgås med mig. Jag saknar min tjej. Tidigare så sågs vi betydligt oftare men det blir bara mer sällan numera. Det ska ändras, bannemig! Jag ska nog umgås med henne på nyår iallafall. Det kommer nog bli toppen!

Nu ska jag ta bort all skit från sängen och sedan försöka sova. Jag är jättetrött. Gott natt, säger jag.

Inga kommentarer: