tisdag 8 december 2009

Tisdag, underbara tisdag.

Ny skjorta från H&M. Den kostar 99 kr men jag köpte den för 79 kr. Jag älskar rabatter! Finns på herravdelningen.

Klockan är halv fyra på eftermiddagen och jag sitter här med mitt underbara humör. Jag ska snart åka och vaccinera mig och efter det så ska jag ta kort på killarna när de repar. Om jag fortfarande kan hålla armen uppe efter den hemska sprutan. Jag hoppas på att det blir en lindrig smärta och jag vill verkligen slippa biverkningar som feber, huvudvärk m.m. Det vore tråkigt om jag skulle bli sjuk eftersom att jag ska åka till Eskilstuna imorgon och Asker i helgen. Jag hoppas att moderjord är snäll mot mig.

Jag fick hem mina töjningar idag och de var så fina alla tre. Just nu har jag spiralen i och jag väntar på att det ska läka innan jag kan sätta i pluggen. Nu ska vi åka om en liten stund och jag ska bädda min säng och fixa till lite innan. Bloggar mer later!

Inga kommentarer: