lördag 5 december 2009

19:15


Klockan är ju kvart över sju på kvällen och jag har precis ätit jättesmaskig köttfärsspaj och drack hallonsoda till. Så nu är jag mätt och belåten som fan! Jag saknar min pojkvän ikväll och vill gärna träffa honom, men det får vänta till nästa vecka. Det är alltid lite tufft att vara utan honom eftersom att det blir så förbannat tomt. Vem ska killa mig under fötterna och få mig att börja gråta av obehag? Vem ska ta mig på revbenen (där jag är som mest kittlig) och jävlas med mig hela dagarna? Jag har ingen aning. Jag antar att jag får kittla mig själv under tiden som jag är ensam. Ikväll så ska jag bara mysa hemma helt ensam och det ska faktiskt bli ganska skönt trots att jag hellre har sällskap. Jag ska fortsätta att se på Inglorious Basterds och äta Aladdinchoklad. Nu är jag på andra lagret och jag ska äta upp allt riktigt sakta. För sen blir det ingen mer Aladdinchoklad förrens på julafton. Så jag ska njuta otroligt mycket i fulla drag nu!

Nu ska jag börja på min choklad, bädda iordning sängen och tända lite doftljus. Jag känner att jag måste koppla av för en gångs skull. Jag är alltid spänd och orolig. Jag ska släppa allt det ikväll.

Inga kommentarer: