lördag 26 december 2009

Finbesök!

Min storasyster kom hit och hälsade på ikväll tillsammans med sin man. Det var oväntat men riktigt kul att de kom förbi. Vi brukar inte träffas så speciellt ofta så när vi väl gör det så är det guld värt. Hon bor mot Eskilstuna och jag är ju där ganska ofta men jag får aldrig tummen ur röven att ringa men jag får börja bättra mig på den fronten. Hon jobbar ju också så det försvårar ju saken också. Resten av kvällen så ska jag läsa Ljudet av ditt hjärta och försöka hoppa i bingen tidigt. Imorgon så kommer ju älskling hem och jag längtar efter honom! Men det har varit helt okej att vara utan honom nu i helgen. Ibland så går det flera veckor när vi umgås varje dag så det är en omställning att vara utan honom. Men det är riktigt skönt att få sin egen tid också. När vi är i Eskilstuna så tjyvas vi alltid om fjärrkontrollen och datorn. Så det är skönt att göra sitt eget för en gångs skull.

Hur jobbigt jag än tycker det är att vara lite halvsambo ibland så saknar jag honom. Nu ska det bli riktigt härligt att han kommer hem!

Inga kommentarer: