onsdag 23 december 2009

I see your true colors.

Glee har fångat mitt hjärta. Sitter just nu och lyssnar på True colors med Glee cast. Åh jag är kär! Julkolan som jag och morsan stod och kokade i över en timma, förgäves, blev det ingenting av. Den är fortfarande mjuk så jag antar att man får äta den med sked om det ens ska gå. Om man vill att den ska bli hård så måste man ställa in den i frysen. Och två sekunder senare när den har varit i rumstemperatur så blir den mjuk igen. Det här suger. Jag suger på att göra chokladkanelkola. Jag som ville briljera med mina kunskaper imorgon när vi ska hem till storebror. Jag vill att alla ska förundras av min otroliga kokkunskap. Fan heller. Jag får briljera med Janssons frestelse istället. (Ja Stefan, vi gör två!)

Nu ska jag kolla på Santa buddies. Det är små söta hundar som bär julmössa och det bör vara ganska gulligt. Återkommer imorgon innan jag sticker till Asker. Later gator!

Inga kommentarer: