måndag 7 december 2009

BUS!

Jag känner mig busig och en aning tokig just nu. Nu skulle jag vilja vara ute och göra sattyg. Typ som att moona någon stackare som går förbi som jag och Jossie gjorde för några år sedan i Vingåker (utan att någon såg dock.) Ja det var goa och bra tider det. Jag kände mig mer social då än vad jag är numera. Hur som helst så sitter jag här och bloggar samtidigt som jag lyssnar på musik. American woman - Lenny Kravitz pumpas hårt ur mina högtalare och jag njuter. Fy fan vad jag är förälskad i hans musik. Jag blir på sådant otroligt partyhumör och vill bara gå ut och ha roligt. Ungefär så som alla popmonster gör när Lady Gaga spelas ur högtalarna. Hon är inte helt riktigt min stil så jag håller mig till Lenny.

Mitt besök hos frisören blev toppenbra. Morsan blev bjuden på glögg samtidigt som jag fick mitt friss fixat. Nu är de slitna topparna borta och det blev lite kortare men om några veckor så kommer jag knappt märka att jag har klippt mig. Mitt hår växer ganska fort men jag skulle vilja få det att växa ännu fortare. Jag börjar bli trött på att ha kort hår. Långt och vågigt ska det vara! Efter mitt frisörbesök så åkte jag och morsan ner till H&M och jag köpte ett par bekväma skor. Sedan var det vidare till affären och köpa käk. Det blev sallad med ciabatta och jag har nog aldrig varit såhär mätt förr i hela mitt liv. Underbart underbart!

Imorgon så ska jag åka till Eskilstuna och hälsa på pojkvännen. Vi sågs sist igår och det ska bli skönt att få kunna sova i hans famn imorgonkväll. Det är där jag trivs som bäst! Nu är det Glee och apelsinchoklad som gäller. Catch you later!

Inga kommentarer: