söndag 27 december 2009

Avatar!


Ikväll så blir det bio tillsammans med Josefin och kanske Dennis också. Jag hoppas på att båda två hänger med. Det blir Avatar 3D och det ska bli riktigt intressant att se. Jag har velat sett den länge så jag är riktigt spänd och förväntansfull! Dessutom så får jag ju träffa Josefin som jag inte träffar alltför ofta numera. Att gå på bio är ju så himla mysigt också. Men för min del så blir det inga popcorn eller sådant. Jag har en chokladkaka här hemma som jag tar med mig. En cola ska jag köpa också. Det är ju så jävla förbannat dyrt att handla sådant på biosalongen och jag tycker verkligen inte att det är värt det. Det finns roligare saker att köpa för pengarna än en liten popcorn som går på tredubbelt än vad en vanlig popcornpåse gör om man köper i affären.

Nu ska jag slappa ett tag innan jag ska duscha och börja göra mig iordning. Josefin kommer hit mellan fem och sju så jag har ganska lång tid på mig. Nu ska jag bara komma underfund med vad jag ska ha på mig. Jag brukar inte hitta på så mycket nu om dagarna så då hänger alla snygga kläder i garderoben och väntar på att få bli använda. Nu är det bara mjukisbyxor och sköna koftor som gäller. Men jag ska försöka hitta någonting fint. Nu ska jag lyssna på Lenny Kravitz ett tag och sedan städa iordning lite på mitt rum.

Inga kommentarer: