lördag 19 december 2009

The Grinch!


Just nu är det Grinchen som gäller samt lite hallonsoda och choklad. Jag och lilla mor åkte och hämtade upp storasyster så vi passade på att köpa med oss lite godis hem också. Det är sjukt hur dyr en Maraboukaka är på Statoil! På Statoil så kostar en vanlig 200grammare 28 kr och på Willys så kostar den ungefär 15 kronor. Det är faktiskt en enorm skillnad! Jag skulle aldrig lägga 28 kr på en chokladkaka om jag hade ett annat alternativ men ikväll så var det ont om det tyvärr. Imorgon så är det kalas i Asker som gäller och efter det så ska jag till pojkvännen i Högsjö och spela in en utav mina låtar som jag har filat på i över ett år. Det har aldrig blivit av men nu ska det bannemig hända! Det är alltid spännande att få ge ut något eget så alla kan höra och ge kritik och visa sina åsikter. Det är en otroligt häftig känsla som alla någon gång borde få uppleva.

Nu ska jag fortsätta min konversation med Tommie och sedan kolla klart på Grinchen. Det är nog den mysigaste julfilm som finns! Efter det så blir det Sex and the city. Sen kanske det är lagom att lägga sig och sova. Jag ska upp hyfsat imorgon och göra mig iordning för att åka på kalas. Hela tiden så är det folk som pratar om naturlig skönhet och vissa brudar ska vara så som dom är men jag kan lätt konstantera att jag är en utav dom som behöver lite extra omsorg för att jag ska se som bäst ut.

Nog med skitsnack. Grinchen väntar!

Inga kommentarer: