lördag 5 december 2009

Söndagsnatt.


Nu sitter jag nere i vardagsrummet tillsammans med min lilla mamma. Ser på någon film som går på sexan. Ska nog gå och lägga mig ganska snart för jag ska upp hyfsat tidigt imorgon för att hinna med bussen vid elva till Högsjö. Det är inte roligt att gå upp tidigt men det behövs. Jag behöver göra något åt min dygnsrytm. Det är inte nyttigt att lägga sig för sent och vakna för sent. Det gäller att ha en lagom bra balans som passar ens livstil. Jag har alltid varit sådan som gärna ligger och sover så länge som det bara går men jag ska verkligen försöka skärpa mig. Det är inte bra att jag och pojkvännen ligger och drar oss alldeles för länge. Då missar han skolan och hela dygnsrytmen blir riktigt illa. Ibland så lägger vi oss inte förrens runt klockan tre-fyra på morgonen! Det är inte bra alls. Det är nog bra att jag kommer hem till grabben hyfsat tidigt imorgon så att han kommer upp lagom så att han kan komma upp till skolan på måndag.

Nu ska jag gå upp och lägga mig och ta en Ipren. Jag har riktigt ont i huvudet och vill inte pinas när jag vill slappna av. Dags att springa upp. Skriver mer imorgon!

Inga kommentarer: